HTML

2000 km a monszunban egy autoriksaval

Mumbai Xpress Rali 2007
Chennai - Mumbai, 2000 km a monszunban egy hosszútávú közlekedésre teljesen alkalmatlan járművel. Egy szédületes verseny klinikai eseteknek.

Friss topikok

  • M3 János: Ilyen tökéletes kötözésnél természetes, hogy testheveder nélkül dolgoznak a magasban :-) m3road.ad... (2010.03.28. 22:35) indiai építkezés
  • pici: irj mert csak ismerkedni szeretnek (2007.12.04. 17:25) rovid bejelentkezes
  • siposakos: minimal progressziv (2007.08.16. 15:56) indiai loveparade
  • kacsa!: pont azt akartam mondani én is, st. pauli-s póló odab@sz :D Weltpokalsiegerbesieger! (2007.08.12. 22:19) chennai hangja
  • Shaktiman: de jo neked. utszelen lehet csajozni? akos, keressel majd MSN-en. Csinalj klippeket is. (2007.08.09. 11:54) riksafutam - 2. nap

riksafutam - 2. nap

2007.08.08. 16:32 :: siposakos

egesz jot aludtam, sot, 10 nap utan forro vizben zuhanyoztam, kaveztam es toastot ettem. szep az elet. reggel szokasos beszedek, flag off. indulas utan sajnos ott kellett lennem egy szervezoi meetingen, es nem tudtam beulni egy riksaba sem. ahogy beertuk a mezonyt, beultem egybe. az angol pink panic volt az. 2 orvos londonbol. a legutolso, leglassabb riksa. oz allatkodasainak a tokeletes ellentete. nem nyuggerek a csajok, csak egyszeruen nincs negyes a gepen.

a csajok benne voltak az ujsagban meg a teveben, ugyhogy mindenki integet. szep a taj, egyre tobb a hegy. elerjuk Krishnagirit, ahol Banglore fele kell fordulnunk. az ut mellett egyre tobb a narancssargaba oltozott menet. Krishnagiri egy hegy, elotte egy templom. mondom, h alljunk meg. nincs a mai feladatok kozott, de nagy a tomeg, biztos van vmi mozgas.
tenyleg nagy buli lehet, itt a riot police.

a tomeg egyre surubb. vallasi fesztival lehet, megkerdezem, mi, de nem ertettem. a felvonulok egy oltarszeruseget huztak maguk elott egy szekeren. doboltak, enekeltek, nem kispalyasan. a tancolok vallan egy domboru kis epitmeny volt, azzal porgogtek. rakok fel majd videot.


mogottuk jottek a piercingelt emberek. itt most nem kulvarosi emosokra kell gondolni, hanem olyan arcokra, akik egy tobb meter hosszu palcat szurnak at az arcukon, a palca vegere sulyokat helyeznek es ugy mennek az oltar utan. a piercingelt arcokat tamogatjak, tobben transzban vannak. a legkomolyabb embernek egy 5 meter hosszu palca volt atszurva a fejen es kb. egy alma volt a palca vegen, negyen tamogattak. voltak kezdo gyerekek, akiknek csak egy kis palca volt atszurva az arcan, ok ugy jarkaltak a tomegben, mintha egy bucsuban lennenek.


az elejen megprobaltam fotozni, de lattam, h nem mindenkien tetszik, meg kicsit (nagyon) hulyen ereztem magam. a templom fele menet egyre jobban surusodik a tomeg, egyre jobban dobolnak, egyre tobben rangatoznak a foldon teljes extazisban. a templom udvaran felfoghatatlan hangzavar, fetrenges, rangatozas, sikoltozas. a ceremonia vegen viragokat dobalnak egy szoborra. nagyon el tudja kapni az embert a hangulat. ha meg egy fel orat maradunk, sztem en is siman bekattanok. de aztan gyorsan leleptunk. a lanyok feltek egy kicsit, meg  nagyon furcsak ereztek magukat. mi harman voltunk feherek, es neha minden kivulallo minket bamult. szivattam is oket, h elkabitanak, elrabolnak es felaldoznak minket egy sotet istennek. este talalkoztam harom angol sraccal a ralirol, ok mar akkor menekultek, amikor elkezdtek tancolni az arcok.
arra gondoltam, h az egesz hasonlit egy kicsit a love paradera. ugyanugy "kaminonok" mennek, szol a zene. mondjuk itt eleg minimal, de ugyanugy repetitiv. az emberek tancolnak es beporognek. nyilvan itt is sokan tolnak valamit. a vegen van egy nagy finale, aztan mindenki lejon. illetve itt felmegy, a buli utan allitolag felmennek a hegyre. az a chillout zone.
a fesztival utan irany Banglore. lassu a riksa. aterunk karnataka allamba. itt mas a nyelv (kannada) es az iras. rogton leint minket egy hivatalnok, h mit keresunk itt. ezek szerint itt nem vagyunk benne az ujsagban. tok jol beszel angolul, marasztalna teazni. megyunk. talakozunk egy lanyosztallyal, egyikuk nagy west coast ember lehet a fenykep alapjan.

a varos hataraban beertuk a tobbieket. mondtak, h keressuk meg egyutt, konvojban a szallast. kaptunk ugyanis egy terkepet, ami inkabb rejtveny volt. meg volt forditva es nem volt meretaranyos. elindultunk. persze jol elhuztak elottunk. nem szep. utananeztem a hindu mitologiaban, a masik riksas otthagyasaert az ember a kovetkezo tiz eleteben seggszorkent szuletik ujja egy bablevestesztelon. ok akartak.

elkezdtunk keveregni. elertuk azt a falut, amit az itiner vegso celkent jelol meg. nem is hallottak semmifele hotelrol. telefonalgatas meg a terkep kodolasa utan elindultunk visszafele. kozben beestelledett es kezdettde rohadt hideg lenni. banglore eleg magasan van, teljesen mas az idojaras, mint Chennaiban, este siman kell pulcsi. szoval ott ulunk harman egy rozsaszin riksaban a semmi kozepen, es kerdezgetjuk az embereket, h mi a palya. harom ember harom tok ellentetes dolgot mond. kevergunk, telefonalunk. vegul talaltunk egy helyi sracot, aki azt mondta, h latott kb 10 ilyen kidekoralt riksat egy hotel elott. tok rendes volt, odavitt minket.

a hotelben kiderult, h meg joparan nem jottek meg. es az is, h nincs szobank. aravind szerint egy ismael nevu csavonal van a kulcs, aki itt csatlkozik majd hozzank. attila probalja hivni ismaelt. huszadszorra felveszi, es kozli, h korhazban van, es nem is hallott semmifele riksaralirol. a mesterkulccsal kinyitjuk az ajtot. a furry brothers szobajat kaptuk meg. kerunk egy uj szobat. nem hiszem, este 10re van keco. a hotel amugy vicces, az electric town nevu varosreszben van. ugyanolyan, mint barmelyik varosresz. a hotel neve online suites. van gigabyte conference room. megabyte cafe. kilobyte mittudomen. internet nincs. hehe.
11re befut az utolso ember is. kozben volt vmi fogadas, ahol 1 oraig ment egy powerpoint prezi a helyi karitativ szervezetek munkajarol. sajnos nem lattam. mar eppen akartam aludni, amikor meghallottam, h a folyoson gyulekezik az angol kemenymag. az elkovetkezo par oraban fogytak a sorok, durrogtak a petardak, ment az okorkodes. kint hideg es eso. reggel 3-ra csend lett. 5-kor keles es irany hassan varosa, ropke 170 km.

1 komment

Címkék: rali india riksa

A bejegyzés trackback címe:

https://riksafutam.blog.hu/api/trackback/id/tr44135328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shaktiman · http://india.retard.hu 2007.08.09. 11:54:34

de jo neked. utszelen lehet csajozni?
akos, keressel majd MSN-en.
Csinalj klippeket is.
süti beállítások módosítása