HTML

2000 km a monszunban egy autoriksaval

Mumbai Xpress Rali 2007
Chennai - Mumbai, 2000 km a monszunban egy hosszútávú közlekedésre teljesen alkalmatlan járművel. Egy szédületes verseny klinikai eseteknek.

Friss topikok

  • M3 János: Ilyen tökéletes kötözésnél természetes, hogy testheveder nélkül dolgoznak a magasban :-) m3road.ad... (2010.03.28. 22:35) indiai építkezés
  • pici: irj mert csak ismerkedni szeretnek (2007.12.04. 17:25) rovid bejelentkezes
  • siposakos: minimal progressziv (2007.08.16. 15:56) indiai loveparade
  • kacsa!: pont azt akartam mondani én is, st. pauli-s póló odab@sz :D Weltpokalsiegerbesieger! (2007.08.12. 22:19) chennai hangja
  • Shaktiman: de jo neked. utszelen lehet csajozni? akos, keressel majd MSN-en. Csinalj klippeket is. (2007.08.09. 11:54) riksafutam - 2. nap

latogatas az alomgyarban

2007.07.31. 13:35 :: riksafutam

Attila volt az AVM studioban K'woodban. K'wood a tamil Bollywood.


No, hosszu bevezeto utan: ebben a studioban jartam en ma, hiszen az AVM produkciojaban keszult ez a remekmu (Shivaji).

Ez a studion nem latszik meg, nem is vartam igazan Universal Studios legkort, de meglehetosen lepukkant volt a kozeg. De nem is ez volt az erdekes benne, hanem a hozzaallas. Az egy dolog, hogy belepot nem kernek, de semmifele gajdolas nincs, miutan bementel, arra lodorogsz, amerre akarsz. Gyakorlatilag mindenhova be lehet menni, mindent meg lehet nezni, mindenutt szeles vigyorral fogadnak es invitalnak be az eppen keszulo disletbe, vagy a forgatasra.
Probalja meg valaki elkepzelni, hogy besetal a Csillagok Haboruja diszletei koze, ahol epp forog a kamera, majd leultetik, megkerdezik, hogy "verarjufrom", es hogy jol erzed-e magad itt.
Ha itt igy tortent. Vegigjartam az egesz teruletet, volt egy csomo muterem, egy csomo kulso diszlet (templomok, terek, parkok, komplett utcak felepitve), bementem nehany studioba is, az egyikben epp egy birosag (targyaloterem) volt felepitve, ott fotoztam, videoztam.
Az egyik legnagyobb elmeny viszont - ratalaltam az auto restauratorokra. Ok hoznak rendbe mindenfele autot, amit azutan a filmekben szerepeltetnek. Volt vagy 30 kesz es vagy 15 felujitasra varo. Elkepeszto allapotu roncsokbol csinalnak tokeletesen uzemelo autokat. Ugy, hogy alkatresz egyikhez sincs, egyseruen legyartanak mindent. Atlag 2 evet dolgoznak egy auton.
A legregebbi egy 1918-as volt. Ja, mind poccre indul. Mar amelyik oninditos volt es nem kurblis. A fotok kozott hamarosan megtalaljatok oket.

Elszorakoztam vagy 2 es fel orat a studio teuleten, majd elfaradvan hazariksaztam... volna, ha a jarmubol nem fogy ki a benzin ugy az ut haromnegyedenel. Meg szerencse, mert olyan dugo volt arrafele, amilyet meg nem lattam itt. Ugyhogy gyalog sikerult hazaerem.
Ma (meg) nem valasztottak be egyik keszulo szuperprodukcioba sem, de ami kesik nem mulik. Jarok en meg az AVM studioiban :)


























fotok:
http://picasaweb.google.com/attila.berenyi/Junius22

Szólj hozzá!

Címkék: film chennai madras bollywood k'wood

A bejegyzés trackback címe:

https://riksafutam.blog.hu/api/trackback/id/tr15129032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása